Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Kar
#1
1. Kary bezkolizyjne

a) Niesportowe zachowanie, wypychanie, blokowanie podczas kwali itd. = Kara przedział (od przejazdu przez pit do dyskwalifikacji) Decyzje podejmuje administrator wraz z sztabem sędziowskim
b) Brak zmiany opon na inną mieszankę = Dyskwalifikacja
c) Brak odbycia nałożonej kary w wyścigu = Dyskwalifikacja



2. Kary Kolizyjne

a) Mała kolizja, traktowane jako walka o pozycje (Brak uszkodzeń, bez wypchnięcia - należy oddać pozycje w wyścigu zgodnie w fair play, jeśli nie = Niesportowe zachowanie)
b) Mała kolizja (Przedni Spojler, Tylni Spojler = Kara +5sec w Pit Stopie)
c) Średnia kolizja (Koła = Przejazd przez pit-stop)
d) Duża kolizja (Silnik = Przejazd przez pit stop + 10sec)
e) Kary się sumują
f)  Za wulgarną jazdę sędziowie mogą narzucić dodatkowe kary lub dyskwalifikacje

3. Zasady odbywania kary:

a) Jakiekolwiek kary przejazdu przez pit-stop odbywamy na pierwszym okrążeniu!
b) Kary sekundowe przy pierwszym pit-stopie!

4. Procedura odbycia kary sekundowej:

- Podjeżdżamy do stanowiska w aleji serwisowej, zatrzymujemy się (od momentu zatrzymania się stoper zaczyna odmierzać czas w boksie) następnie po upływie kary czasowej możemy zlecić wymianę opon lub dolanie paliwa

5. Zgłaszanie kar -> Winny powinien się przyznać do błędu (kara mniejsza) , Wertowanie wyrywkowe przez sędziów + możliwość zgłoszenia incydentu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości